Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.pavidecor.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.pavidecor.si, pravice in obveznosti ponudnika (v nadaljevanju ponudnik) ter obiskovalcev in uporabnikov spletne strani (v nadaljevanju kupec).
Ponudnik je podjetje Copia d.o.o., Cesta v Gorice 1, 1000 Ljubljana, Slovenija, davčna številka: SI89893328, matična številka: 5327580000, podjetje je zavezanec za DDV.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrske podatke),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
- bistvene značilnosti blaga,
- pogoje dostave artiklov,
- jasno izražene cene blaga,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
CENE
Cene v spletni trgovini www.pavidecor.si so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave. Pogoji dostave so določeni posebej. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila na način, kot je objavljen v pogojih spletne trgovine www.pavidecor.si.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo in prejme elektronsko sporočilo o statusu – Naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
NAROČANJE
- Pregled naročila: Na podlagi izbora izdelkov s strani kupca se izpiše košarica izbranih izdelkov.
- Registracija in prijava: Na podlagi izbrane košarice izdelkov se kupec registrira v sistem oz. opravi prijavo s svojim uporabniškim imenom in geslom.
- Vpis naslova za dostavo: Kupec ima možnost, da izbere tudi drugi naslov za dostavo blago od vpisanega pri registraciji. Ta naslov se vpiše v bazo kot naslov za dostavo blaga. Glede na vrednost naročila se kupcu izpiše tudi cena dostave in sicer – cena dostave vključena v ceno ali cena dostave skladna s cenikom dostave. Cena dostave za posamezno naročilo je odvisna od teže in ostalih pogojev naročila in se izpiše vedno pri pregledu naročila.
- Pregled celotnega naročila in plačilo: Izpiše se seznam naročila in pogoji za plačilo.
- Potrditev naročila: Kupec na svoj e mail naslov prejme obvestilo o potrditvi naročila in hkrati obvestilo, da bo naročeno blago v najkrajšem možnem času dostavljeno na naslov za dostavo.
- Odprema blaga: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje.
PLAČILO BLAGA
Plačilo naročenega blaga v spletni trgovini www.pavidecor.si je možno s kartico, PayPalom ali po predračunu. Več informacij si lahko preberete v Načinih plačila.
DOSTAVA
Naročeno blago kupcu dostavlja pogodbeni partner ponudnika na kupčev naslov, ki je naveden v naročilu. Rok dostave naročenega blaga je v normalnih okoliščinah od 3 do 5 delovnih dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ponudnik blaga ne odpošilja. Več informacij si lahko preberete v Pogojih dostave.
PREKLICI IN VRAČILA
Kupec lahko v 24 urah od oddaje naročila pošlje odstop od naročila na e-mail naslov na******@*******or.si .
Kupec (velja le za fizične osebe) ima pravico, da ponudniku v 14-ih dneh od prevzema blaga sporoči na njegov kontaktni e-naslov, da odstopa od pogodbe, s tem, da navede razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti z dnem prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 5 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti originalno zapakirano, nepoškodovano in neuporabljeno, v količini kot je bilo poslano kupcu.
Kupec blago vrne na ponudnikov naslov: Pavi Decor, Tržaška 118, 1000 Ljubljana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če kupec odstopi od naročila in blago vrne, mu po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo prejeta plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za prejeto blago in transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
ZAVRNITEV NAROČILA
Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.
REKLAMACIJE
Če kupec meni, da prejeti izdelek ne ustreza njegovim željam in potrebam, ga bo ponudnik nadomestil z drugim izdelkom ali pa vrnil prejeto kupnino. V tem primeru mora kupec nepoškodovan in neuporabljen izdelek vrniti v originalni embalaži na naslov ponudnika. Če je bila originalna embalaža odprta ali odstranjen varnostni pečat, možnost vračila ne velja.
Če kupec ugotovi, da je blago, ki ga je prejel poškodovano, da manjka vsebina in da paket kaže znake odprtja, takoj ob prevzemu blaga od izvajalca poštnih storitev zahteva, da se sestavi zapisnik, blago poslika in vse skupaj pošlje na e-mail naslov na******@*******or.si v reševanje reklamacije.
Skupaj s podjetjem, ki opravlja pogodbeno dostavo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine www.pavidecor.si, pri registriranih kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Kupec lahko kadarkoli zahteva vpogled in popravek, blokiranje, izbris ali omejitev obdelave njegovih osebnih podatkov. Za varovanje svojih osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
VARNOST
Spletna trgovina www.pavidecor.si uporablja več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo sestavljena po naslednjih pravilih:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
ODGOVORNOST PONUDNIKA
Ponudnik ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, ki ni v skladu z navodili proizvajalca. Te informacije ne morejo nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom.
Fotografije izdelkov v spletni trgovini www.pavidecor.si so simbolične, tekstovni material pa informativne narave. Pred uporabo posameznih izdelkov, je potrebno prebrati podatke in navodila na embalaži. Ponudnik se trudi po najboljših močeh, da so podatki v spletni trgovini www.pavidecor.si pravilni in da je ponudba redno osvežena . Če pa kupci opazijo morebitno napako, jih prosimo, da nas na to opozorijo, za kar se jim že v naprej zahvaljujemo.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in reševati pritožbe čim hitreje.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova na******@*******or.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Zadovoljstvo kupcev je naša glavna prioriteta, zato se trudimo, da je naša ponudba zanimiva, nakupi pri nas pa vredni zaupanja.


Želite biti obveščeni
o naših novostih?
Prijavite se na naše novice in obvestila o akcijah!
* Pogoji so objavljeni na strani “Pogoji poslovanja”.