Pogoji dostave

Naročeno blago kupcu dostavlja pogodbeni partner ponudnika (v nadaljevanju izvajalec) na kupčev naslov v Sloveniji, ki je naveden v naročilu. Izvajalec kupca pred dostavo lahko obvesti s sms sporočilom. Trenutna izvajalca sta Pošta Slovenije in GLS.

Izvajalec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti izvajalec v hišnem poštnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema (bližnja poslovalnica) in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame pošiljke v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju. V tem primeru ima ponudnik od kupca pravico terjati povrnitev nastalih stroškov.

Cena dostave blaga je skladna s cenikom za posamezno naročilo, objavljeno v spletni trgovini ali na spletni strani izvajalca.

Rok dostave blaga je v normalnih okoliščinah od 3 do 5 delovnih dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ponudnik blaga ne odpošilja.

V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročeno blago, ni odgovoren za prekoračen rok dostave izvajalca dostave. Kupec se zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec je dolžan prevzeti blago od izvajalca na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa izvajalec. Ob prevzemu je dolžan preveriti količino in kvaliteto prejetega blaga, kasnejše reklamacije niso možne.

Želite biti obveščeni
o naših novostih?

Prijavite se na naše novice in obvestila o akcijah!

* Pogoji so objavljeni na strani “Pogoji poslovanja”.